Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ingen fremtidige kursdato(er) oppført. Bruk skjemaet for å kontakte kursholderen for mer informasjon.
Økning i salgsresultater krever en endring i måten selgerne opptrer på, enten ved å øke aktiviteten, bli bedre i møte med kunden eller gå mot de riktige kundene. Kurset er praktisk rettet og workshopbasert kurs hvor man i fellesskap identifiserer de faktorer som er avgjørende for aktivitet ut mot kundene og setter sammen en fremgangsmåte / salgsstrategi som gir resultater.
Deltakerne får gjennom de to dagene en god oversikt over hvordan en moderne salgsprosess ser ut, hvordan de kan jobbe ut mot kundene sine og en tydelig salgsstrategi som de selv har vært med på å utforme.
Salg i 2017 er vesentlig annerledes enn salg var for kun få år siden, måten kundene ønsker å forholde seg til partnere på, måten de ønsker å kjøpe på og hva de aksepterer har endret seg vesentlig! Kurset tar høyde for disse endringene og rettes mot å gi deltakerne både prosessforståelse og oppdatert kunnskap i tillegg til anvendelige verktøy for å møte kundene allerede neste dag.
Kursinnhold og temaer:
Om kursholder Eric Løe:
Eric Løe er CEO / Senior Business Advisor i Nordic Management Institute AS og har tidligere jobbet for selskaper som LADEGAARD Norge AS, Nokas, Telenor og Flytoget. Som populær salgstrener og foredragsholder med tung erfaring fra consulting og over 10 års ledererfaring hjelper Eric kundene våre med strategi, organisasjons-og forretningsutvikling, lederutvikling og omstilling. Eric har ledet store og omfattende endringsprosesser og utviklingsprosjekter med stor suksess, men best kjent er han kanskje gjennom sine inspirerende foredrag om kundereisen, ledelse og salgsteknikk.
Om Nordic Management Institute AS:
Vi er et Norsk konsulentselskap med globalt perspektiv, som leverer tjenester innen blant annet strategi, lederutvikling, forretningsutvikling og organisasjonsutvikling.
Vårt verdiforslag er å gi kundene våre effektive verktøy for å øke egen konkurransekraft.
Vi samler de nyeste tanker, teorier og metoder for å gi kundene våre de ferskeste og mest aktuelle verktøy for å kunne lykkes.
Vi har både kjente brands og lokale småbedrifter på kundelisten, men felles for dem alle er at de har vår fulle oppmerksomhet og støtte i de utfordringer som de i hverdagen møter.
Kurset holdes bedriftsinternt, enten i kundens egne lokaler eller ved et konferansested.
Det trengs ikke forkunskaper for å delta på kurset, men noe erfaring fra salgsfaget er en fordel.
2 dager
Det gis ikke studiepoeng på denne typen kurs
Kurest har ingen innleveringer
Målgruppen til kurset er selgere, salgsledere og ledere med ansvar for salgsaktiviteter i organisasjonen.
Les mer om Nordic Management Institute AS